بازی برول استارز (جدال ستارگان) چگونه و چیست؟

| آموزش کاملاً اختصاصی |

| کامل ترین آموزش بازی |

| + پاسخ به بیشتر سوالات شما |

| ادامه مطلب |

به اولین کانال و مرجع بازی برول استارز بپیوندید!(رو لینک زیر کلیک کنید!)
https://t.me/BrawlStarseh


جدیدترین بازی کمپانی سوپرسل با نام برول استارز یا جدال ستارگان و به انگلیسی Brawl Stars می باشد!
این بازی یک بازی تیمی و 3 به 3 می‌باشد که شبیه به بازی کلش رویال می باشد ولی به شکل دیگر و یک بازی کارتی می باشد; بازی برول استارز (جدال ستارگان) دارای 15 کارت می باشد،البته همانند بازی کلش رویال به احتمال بسیار بالایی کارت های دیگری به آن اصافه خواهد شد!

در بازی برول استارز (جدال ستارگان) شما میتوانید کلش بسازید البته در بازی نام آن "باند" هست، در بازی شما می توانید هم با بوت ها یا دوستان خود یا با هم باندی های خود یا با افرادی مختلف از سراسر جهان به صورت تصادفی بازی کنید!

بازی برول استارز (جدال ستارگان) آنلاین می باشد و مصرف شارژ آن بیشتر از بازی های دیگر است و دلیل آن استفاده از تاچ گوشی می باشد،کارت های بازی جدال ستارگان همانتد کلش رویال 3 بخش دارد،کارت های عادی،کارت های اپیک و فعلاً 2 کارت دیگر می باشد که رسیدن به آن ها افسانه ای میباشد!
در یازی برال استارز (جدال ستارگان) می شود هر زمان که خواستید کارت دلخواه خود را بخرید! شما میتوانید با دادن اکسیر لول جان،اسلحه،نیروی کارت را بالا ببرید،هر کارت بازی جدال ستارگان با بالا بردن اختصاصی کاپ (یعنی اگر اتکی رو با یک کارت بردید اون کاپ به نام و برای همون کارت محاسبه میشود) ولی در آخر جمع کاپ همه کارت ها برای شخص شما محاسبه میشه!

بازی جدال ستارگان دارای آفر هایی و بخش فروش جم می باشد،و جم های بازی بسیار تعدادشون کمه یعنی 100 دلاری آن 1250 جم میباشد و که با ان میتونید 125 بار صندوقچه را باز کنید!

بازی جدال ستارگان (برول استارز) با برد در اتک ها چست در آن دریافت نمیکنید بلکه تنها سکه و کاپ دریافت میکنید!(کاپ در صورت برد وگرنه منفی خواهید خورد) و با 100 تا سکه میتوانید چست بازی را باز کنید،در چست بازی کارت های بازی،اکسیر،جم دریافت میکنید!و اگر از یک کارت 2 بار و یا تکراری باشد تبدیل میشود به سکه آبی رنگ که با جمع کردن سکه های آبی می توانید کارت های جدید بخرید.

در بازی جدال ستارگان جم بسیار کم گیرتان می آید!

به اولین کانال و مرجع بازی برول استارز بپیوندید!(رو لینک زیر کلیک کنید!)
https://t.me/BrawlStarseh

در بازی جدال ستارگان می توانید به باند ها بپیوندید! ولی فعلاً تنها کاربرد باند ها ساخت یک تیم حرفه ای برای حمله می باشد.

آیا بازی برول استارز (جدال ستارگان) بازی مسخره ای است؟ اول که دوستان ما هم تصاویر بازی را دیدند گفتند مسخره است! و این حرف ها برای بازی کلش رویال هم بود و میگفتند بازی مسخره و بچه گانه ای است! ولی پاسخ این است:خیر این بازی هم جذابیت های بسیار خاص خود را دارد و میتوان گفت سوپرسل قار است یک بازی بزرگ دیگر روانه بازار جهانی کند!

در زیر تصاویری از صفحات و برخی از جاهای بازی جدال ستارگان گذاشته شد.

به اولین کانال و مرجع بازی برول استارز بپیوندید!(رو لینک زیر کلیک کنید!)
https://t.me/BrawlStarseh

http://uupload.ir/files/m08p_brawl-stars-on-iphone.jpg


اموزش بازی برول استارز

http://uupload.ir/files/nql3_brawl-stars-game-events.jpg

اموزش بازی جدال ستارگان

http://uupload.ir/files/p9uv_brawl-stars-heist.jpg

به اولین کانال و مرجع بازی برول استارز بپیوندید!(رو لینک زیر کلیک کنید!)
https://t.me/BrawlStarseh