همه چیز درباره تله فنری | کلش اف کلنز

سلام دوستان لوگوی جدیدمون آماده شد!!

برای دیدن آموزش به ادامه مطلب بروید!

سلام دوستان!!یکی از مهم ترین بخش های بازی کلش اف کلنز تله های فنری میباشد!چون بیشترین اتک هایی که به شما زده میشه با جاینت میباشد!ما هم برای کمک به شما دوستان عزیز این اموزش را گذاشتیم!

خوب بریم سراغ آموزش :

تله فنری (Spring Trap)  گروهی از سربازان دشمن را با پرتاب کردن آنها،نابود میکند.این تله میتواند حد اکثر 15 واحد از سربازان دشمن را پرتاپ کند.برای مثال 15 کمان دار (Archer) یا 3 تا غول (Gint).تله فنری (Spring Trap)قادر بر پرتاب کردن سربازان سنگین مانند پکا (P.E.K.K.A)،گالم (Golem) و قهرمانان (Hero) نیست.

اگر تله فنری (Spring Trap) در جای مناسب استفاده کنید،میتوانید به راحتی حملات دشمن را خراب کنید.

اگر از تله فنری (Spring Trap) اغلب نمی تواند گابلین هارا اغلب به دلیل سرعت بالایشان پرتاب کند.زیرا گابلین ها به سرعت از تله ها رد میشوند وتله فرصت عکس العمل ندارد.

همچنین میتوانید این تله ها را در اطراف ساختمان اصلی (Town Hall) خود استفاده کنید تا سربازانی که قصد زدن این ساختمان را دارند ، به راحتی تار و مار کنید.

شما میتوانید در دیوار های خود شکافی ایجاد کنید و تله فنری (Spring Trap) و دیگر تله ها(Trap) را در ان قرار دهید.بخاطر داشته باشید این تله هم مانند بقیه تله ها (Trap) پس از استفاده باید دوباره مسلح (Rearm)شود تا دوباره بتواند عمل کند.


از این آموزش خوشتون اومد؟ (نظر دادن)