کاربرد جم در کلش رویال | بروز شده

| کاملاً اختصاصی |

| توضیحات بسیار حرفه ای و کاربردی |

| مطلب بروز شده |


ما در یک مطلب دیگر کاربرد های جم رو توضیح داده بودیم، ولی به دلیل اینکه بازی یکسال است که اومده و تغییرات بسیاری نسبت به قبل کرده و درخواست مکرر دوستان ، ما مطلب رو بروز کردیم!


جم در کلش رویال به چه دردی میخوره؟ 

بهتر است که اصلاً از جم هاتون برای باز کردن چست استفده نکنید حتی یک دونه!

http://uupload.ir/files/cwpk_iransupercell.blog.ir5.png

با اومدن لجندری چست ، و آفره خرید لجندری چست شما میتوانید با 500 تا جم یک لجندری چست بخرید ، کارت های لجندری هم که الان توی بازی کاربرد های بسیاری دارند! و پلیر ها علاقه زیادی هم به داشتن آنها داند!

http://www.cofcc.ir/files/Images/139506/shop_new_lch.jpg

یک استفاده خیلی خوب از جم که با تغییر با سبک تورنومنت ها که با جم انجام میشه! یک راه دیگر استفاده از جم که مطمئناً بهش نیاز خواهید پیدا کرد تورنومنت ها هست!

و یا در چالش هایی که قرار داده میشه ، که یک لجندری و گلد و چست ها و کارت هایی بسیاری در این چالش ها که گذاشته میشه بدست میارید! که حتی از لجندری چست هم بسیار بسیار با ارزش تر هست!

http://uupload.ir/files/p4zh_iransupercell.blog.ir6.png

خوب کاربرد دیگر جم در بازی کلش رویال اینه که شما میتوانید برای آپدیت نیرو ها (کارت ها) به گلد نیاز دارید! البته هرچه که بالاتر میروید گلد بیار بالایی نیاز دارید! برای مثال، برای مکس کردن لول 11 یک کارت Rare به 100.000 گلد نیاز دارید!

نکته : در بازی کلش رویال محاسبه گلد نسبت به جم پیشنهادی برای هر چیز یکی می‌باشید!

http://uupload.ir/files/q2d5_iransupercell.blog.ir7.png

جم در کلش رویال به چه دردی میخورد؟

خوب یک دلیل دیگه و یا کاربرد خیلی خوب خرید کارت هست! در آرنا 10 به بالا به صورت رندم در شاپ شما لجندری برای خرید میاد! و یا برای خرید کارت های دیگر که خیلی بهشون نیاز دارید میتوانید بجای گلدی که ندارید! از جم استفاده کنید! تا لول کارت را یا آپدیت یا برای اولین بار کارت یا لجندری را بخرید!

http://uupload.ir/files/5arq_iransupercell.blog.ir8.png

خوب با اومدن آفر ها و چست جدید شما میتوان در صورت نداشتن گلد آفر اپیک چست را با جم خریداری کنید!که آفر بسیار خوبی میباشد!

http://uupload.ir/files/g0bl_iransupercell.blog.ir9.png

و کاربرد دیگر حم در بازی بسیار هیجان انگیز کلش رویال خرید چست ها هست! چست های سوپرمجیکال ، مجیکال و جاینت چست رو با جم خریداری کنید! که بنظر ما گزینه زیاد خوبی نیست و بیشتر برای تاپ پلیر ها یا کسانی که میخواهند مکس بشوند خوب هست که آنها مبالغ بسیار زیادی جم میخرند!

http://uupload.ir/files/zxyk_iransupercell.blog.ir10.png

تمام کاربرد های جم در بازی کلش رویال رو ما توضیح دادیم!امیدواریم که این آموزش برای شما کاربرد داشته باشد!


برزگ ترین و معتبر ترین سایت خرید جم کلش رویال

سایت آسان جم می‌باشد!

شما میتوانید برای خرید جم به این سایت مراجعه فرمایید!

بسیار سریع جم ها برای شما واریز خواهد شد.